V spolupráci s firmou EXALOGIC sme pre Vás pripravili akciu pre získanie licencie na softvér OBERON – Agenda firmy s 50 % zľavou.

Podrobnosti akcie

Zľava 50 % na licencie na 24 mesiacov.
Začiatok akcie: 30.11.2015
Koniec akcie: 30.11.2017

Podmienky akcie:

  • len pre nových zákazníkov (nekupovali žiadnu licenciu na OBERON viac ako 36 mesiacov)
  • pre všetky typy licencií bez rozdielu, aj pre mzdy (ale nie pre multi)
  • pre všetkých zákazníkov ktorých adresa firmy na ORSR (nie adresa prevádzky) je z okresov BJ, SK, SN, LE
  • platí len pre zákazníkov registrovaných na firmu HMcomp Bardejov

V prípade akejkoľvek nejasnosti nás neváhajte kontaktovať a my Vám pomôžeme získať Vašu licenciu pre program OBERON – Agenda firmy.

 

Viac o OBERON-e

  • OBERON je komplexný a moderný účtovný systém pre malé a stredne veľké firmy.
  • Podpora na celom území Slovenska – viac ako 60 zmluvných servisných partnerov zabezpečuje inštaláciu, zaškolenie, servis.
  • Slovenský produkt s 20 ročnou históriou – OBERON používa už viac ako 4600 firiem.

 

Účtovníctvo

Systém OBERON Vám ponúkne presne to, čo potrebujete – jednoduchosť, prehľadnosť, rýchlosť. Účtovanie nebolo nikdy predtým také jednoduché a to nemusíte byť ani zdatný účtovník – podvojné a jednoduché účtovníctvo, exporty údajov pre Finančnú správu, komunikácia s bankami, integrácia s ostatnými modulmi …

oberon_uctovnictvo_485x2111

Skladová evidencia

Modul Sklad obsahuje všetky evidencie potrebné pre vedenie skladu (skladového hospodárstva, MTZ). Rozšírená cenotvorba, varianty, výrobné čísla, komunikácia s internetovým obchodom a množstvo ďalších zaujímavých možností robí z tejto evidencie skutočne profesionálne riešenie.

skladova_evidencia_485x211

Pokladnica OBERON

Vytvorte z Vášho počítača plnohodnotnú registračnú pokladnicu. Môžete pripojiť veľký sortiment fiškálnych modulov, pokladničných tlačiarní, displejov a množstvo ďalších prídavných zariadení. Pokladnica OBERON pozná veľkoobchodný, maloobchodný, reštauračný režim, prípadne špeciálne režimy činnosti ako je fast-food.

pokladnica_485x211

Mzdy a personalistika

Z balíka systému OBERON je ten najjednoduchší nástroj na spracovanie miezd aký vôbec existuje. Spracovanie miezd v malej firme Vám mesačne zaberie len niekoľko minút.

mzdy_485x211

Hotelová recepcia

Modul prináša všetky bežné agendy, ako sú evidencia rezervácií, vedenie domovej knihy, rezervácií priestorov a športových potrieb, povinné hlásenia vízových cudzincov, on-line rezervácie a to len za zlomok ceny veľkých hotelových systémov.

hotel_graf_nahlad_485x211

Evidencia vozidiel

Táto evidencia Vám pomôže splniť zákonnú povinnosť s vykázaním uskutočnených jázd. Okrem toho získate prehľad o dopravných výkonoch vozidiel vo firme.

evidencia-vozidiel-kniha-jazad_485x211

CRM a registratúra

Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) ako aj mnohé vnútrofiremné procesy už nemusia byť nočnou morou. Mať poriadok v týchto veciach zvyšuje výkonnosť firmy, zlepšuje kontrolu nad zamestnancami a prináša úsporu času pri sledovaní obchodných prípadov, či pracovných úloh.

screen_crm_slider_485x211

Mobilné riešenia

Ak chcete mať aktuálne informácie vždy a všade, používajte manažérsky nástroj OBERON Web. Nadstavbová webová aplikácia poskytuje v grafickej podobe informácie ako napr. aktuálne stavy zásob, tržby v pokladniciach, stavy zásob, neuhradené faktúry, obsadenosť hotela a množstvo ďalších zaujímavých údajov.

mob_riesenia